Головна » Файли » Методичні напрацювання

Фізкультурне заняття з використанням методики М. Єфименка
[ Викачати з сервера (43.5 Kb) ] 21.02.2015, 19:56

«Все я вмію, все я можу, і здоровим бути хочу»

Фізкультурне заняття з використанням методики
М. Єфименка

 

 

Програмовий зміст: повторити комплекс вправ за методикою
М. Єфименка; формувати правильну поставу; вдосконалювати вміння підтягуватись обома руками на дошці Єфмінова; стрибати на обох ногах, просуваючись вперед; закріпити навички дій з м’ячем; удосконалювати ходьбу по колу; формувати емоційний досвід дітей; сприяти елементарному перевтіленню; розвивати інтерес до мови жестів.

Обладнання: килимки для кожної дитини, дошка Єфмінова, лавки, стільці з натягнутими мотузками.

 

Хід заняття:

І. Вступна частина

1. Шикування в шеренгу.

2. Рівняння.

3. Повідомлення змісту заняття.

Вихователь: «За ведучим у шеренгу шикуйтеся. Рівняйте носки за носками ведучого. Діти, сьогодні ви будете не просто дошкільнятами, а частинками чудової природи. Ми з вами покажемо однин день від ранку до вечора. Він, як і всі дні, подарує нам утіху, додасть сил та наснаги. Наше фізкультурне вітання разом промовляймо!»

Діти: «Хто зі спортом дружить завжди буде дужий. І не хворий, і не кволий, а завжди, завжди здоровий».

4. Ходьба на пальцях.

Вихователь: «А тепер тягнемось до сонечка. стаємо рівненько на пальчики та йдемо по колу. Вдихаємо носом, видихаємо ротом».

5. «Черв’ячки» - повзання пластунцем.

Вихователь: «Лягаємо на підлогу на животики, повземо пластунцем уперед по чарівній «доріжці здоров’я».

6. «Жучки» - лазіння навкарачки, імітація лазіння жуків.

Вихователь: «Черв’ячки першими пробудилися, а ось і сонечко пригріло, то і жучки прокинулися. Стаємо навкарачки та повземо вперед».

7. «Жабки» - стрибки навприсядки, руки – на колінах.

Вихователь: «На озері чути кумкання жабок. Стаємо навприсядки і стрибаємо вперед, як жабки. Руки тримаємо на колінах».

8. «Стоніжка» - пересування навприсядки у колоні, тримаючись за плечі один одного.

Вихователь: «Стаємо один за одним, присідаємо, беремося за плечі сусіда попереду. Дружньо рухаємось. Ось так: уперед, не розгойдуючись».

9. «Метелики» - біг на пальцях з махами рук вгору-вниз.

Вихователь: «Піднімаємось, виправляємо спинку, стаємо на пальчики та біжимо по колу, змахуючи руками, ніби метелики».

 

ІІ. Основна частина

10. «Квіткові пуп’янки». В. п. – лежачи на боці у позі ембріона.

Вихователь: «Вільно гойдаємося. Раз-два, вперед-назад, три-чотири, збоку-вбік».

11. «Пуп’янки розкриваються». В. п. – лежачи на спині, згрупувавшись.

Вихователь: «Повільно розводимо в сторони руки та ноги, намагаємось тримати їх рівненько».

12. «Листочок в озеро впав і гойдається». В. п. – лежачи на животі.

Вихователь: «Ненадовго трохи піднімаємо руки та ноги. Гарненько прогинаємось та тягнемо свої кінцівки».

13. «Лісові дзвіночки». В. п. – стоячи навкарачки.

Вихователь: «Дружно рухаємо головою праворуч-ліворуч, вперед-назад. Спинки в нас прогнуті – не забувайте».

14. «Чарівні струмочки». В. п. – сидячи на підлозі з упором на руки за спиною.

Вихователь: «Трохи піднявши сіднички по черзі витягуємо ноги: спочатку праву. потім – ліву.»

15. «Вітаємось із сонечком». В. п. – сидячи на колінах, притиснувшись сідницями до п’ят.

Вихователь: «Стаємо навколішки, піднімаємо руки через сторони вгору, тягнемось до сонечка».

16. Перешиковування.

Вихователь: «Сходимось в колону і за ведучим кроком руш!»

17. «Теплого осіннього дня мандруємо доріжкою здоров’я».

Вихователь: «Беремо до рук м’ячі і починаємо нашу подорож доріжкою здоров’я. Підходимо до масажних килимків, тримаємо м’яч на витягнутих руках і проходимо з ним по килимках. Тепер затискуємо м’яч між колін, беремо руки в боки і ось так просуваємось уперед. Стаємо на коліна, прокочуємо м’яч по килимку між предметами. Стаємо навкарачки і штовхаємо м’яч головою, не торкаючись його руками. (Вправи виконуються поточним методом тричі). А зараз стаємо на ноги, піднімаємо руки вгору і прогинаємось».

18. Підтягування на дошці Єфмінова.

Вихователь: «Шикуємось у колону. Спочатку стрибаємо вперед на обох ногах, тримаючи руки на поясі, а спину – рівненькою. Підходимо до дошки й підтягуємося на животі (3-5 разів). Устаємо, піднімаємо руки вгору, прогинаємося».

ІІІ. Заключна частина

19. Рухлива гра «Сонечко»

Я на небі сяю,

І про всіх дбаю.

Рано-вранці піднімаю. (День)

День мине – спати складаю. (Ніч).

 

Діти рухаються по колу, на сигнал вихователя «День!» обертаються обличчям до Сонечка (дитини, що стоїть в центрі кола і декламує віршик), на сигнал «Ніч!» повертаються до нього спиною. (Гра повторюється 3-4 рази).

20. Підсумок заняття

 

Вихователь: «Погожий осінній день і наша з вами подорож закінчилися. Жучки залізли у свої нірки, квітоньки стулили пелюстки. Стало тихо – заплющуємо очі, дихаємо рівно, насолоджуючись осінніми пахощами…

Наше заняття теж закінчилося. Мені сподобалося, як ви виконували вправи, і те, що всі були уважними і старанними.»

 

Список використаної літератури:

1. Соколова І. «Хай щодня дарує літо міць і вправність нашим дітям» / Інна Соколова // Дошкільне виховання. - липень 2007. – №7 (729). –– с. 20-21.

2. Ефименко Н. Физкультурные сказки или как подарить детям радость движения, познания, постижения / Николай Ефименко. – Изд.: «Ранок», 2004. – 64 с.

3. Замелюк М. Мандрівка за маршрутом «Земля-Космос» / Марія Замелюк // Дошкільне виховання. – лютий 2010. – №2. – с. 22-23.

Для того, щоб скачати конспект заняття, натисніть "Викачати з сервера" під заголовком

Категорія: Методичні напрацювання | Додав: Стахій
Переглядів: 2357 | Завантажень: 123 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar